1

2

3

4

5



Прийом занурення у твір живопису


1

Мета: Створити умови для занурення в красу живопису імпресіоніста Анрі́ Матісса,  чистих і яскравих кольорів у роботі «Червоні рибки». Викликати яскраві асоціації, позитивні емоції. 

Рекомендована діяльність:

Гра "Магнітна рибалка"

Аплікація "Рибки в акваріумі"

Рухлива гра "Злови рибку"

Дидактична гра "Риби в різних водоймах"

Імпровізація "Золота рибка"

Спостереження за рибками в акваріумі, обговорення "Цікаво бути рибкою"



2

Мета: Створити умови для занурення в красу живопису імпресіоніста  Клода Моне. Викликати   яскраві асоціації й позитивні емоції при сприйманні картини «Маки»:  дивовижної краси макового поля, духмяності високої польової трави.

Рекомендована діяльність:

Дидактична гра "Квіти" (лугові, польові, лісові)

Пазли "Збери квітку"

Малювання аквареллю на вологій тканині "Маки"

Аплікація "Букет маків"

Ліплення з солоного тіста "Квітка маку"



3

Мета: Створити умови для занурення в красу живопису імпресіоніста  Клода Моне. Викликати   яскраві асоціації й позитивні емоції при сприйманні картини  «Ненюфари»:  краси водяних лілей,  уквітчаної тихої водойми.

Рекомендована діяльність:

Колективна композиція "Краса літа" на шпалерах

Малювання на киселі "Водяні лілеї"

Читання казки "Дюймовочка"

Обговорення "Хто живе поряд з лілеями на водоймі?"

Пластичний етюд "Лілея просинається" 



4

Мета: Створити умови для занурення в красу декоративного живопису  Марії Примаченко.  Викликати   яскраві асоціації й позитивні емоції при сприйманні «Ой був собі коточок»:  краси візерунків національного орнаменту, українського селянського побуту,  кулінарних традицій.

Рекомендована діяльність:

Обговорення отриманих вражень, фантазування (яка каша варилась у горщику? як звали котика? про що котик  розповідав своїм муркотінням? чим пахло в хаті? тощо)

Декоративне малювання "Прикрась візерунком предмет побуту"

Дидактична гра "Збери візерунок"



5

Мета: Створити умови для емоційно-чуттєвого сприйняття роботи  Катерини Білокур «Сніданок»: ідилії сільського сніданку, духмяності  гарячої житньої хлібини з відрізаною скибкою, свіжозвареної паруючої картоплі, соковитою редискою і солоними огірками. Розвивати уяву, фантазію дітей, бажання встановлювати асоціації.

Рекомендована діяльність:

Сюжетно-рольова гра "Готуємо сніданок для родини"

Дидактична гра "Овочі і фрукти"

Малювання "Смачне блюдо" з презентацією рецепта

Обговорення "Як можна допомагати матусі на кухні"