1

2

3



1

Мета: Формувати в дітей поняття про театр як культурну споруду, ознайомити з історію  виникнення театра.

Рекомендована діяльність:

Ігрові вправи на розвиток імітаційних рухів тварин «Вчимося бути акторами»  (котик, вовчик, лиса, ведмідь).

Виготовлення маски для дидактичної гри (котик, вовчик, лиса, ведмідь).

Конструкторська діяльність:  будівництво споруди театру з конструкторських матеріалів за вибором дітей



2

Мета: Ознайомити дітей з легендою про одну з богинь мистецтв - Музу театру - Мельпомену,  символами театру - театральними  масками.

Рекомендована діяльність:

Ігрові вправи на ейдетику: запропонувати дівчаткам перетворитися на муз мистецтва (співають пісню, заводять хоровод тощо); хлопчикам - перетворитися на глядачів і виявляти глядацьку реакцію (гучні оплески, аплодування стоячи, крики «Браво», дарування квітів).

Виготовлення театральних масок на вибір дітей (обведення трафарету, вирізування, оздоблення )



3

Мета: Ознайомити дітей з історією виникнення та розвитку українського театру.

Рекомендована діяльність:

Колективне виготовлення  та оздоблення тіньового театру 

Виготовлення силуетів героїв казок, їх  фарбування, обігрування.

Експериментально-пошукова діяльність  "Гра світла і тіні" (дослідження зміни  тіні від джерела світла)



4

Мета: Ознайомити дітей з найбільш відомими театрами України та їх особливостями

Рекомендована діяльність:

Будівництво  споруди театру з конструкторських матеріалів

Малювання  казкового театру

Складання розповіді про казковий театр

 

 



5

Мета: Ознайомити дітей з поняттями "театральна афіша", "каса", "квиток", професіями касира, білітера, гардеробника, приміщеннями театру (гардероб, фойе, буфет).

Рекомендована діяльність:

Ігрові  вправи-діалоги в касі, гардеробі, буфеті (вправляння у використанні ввічливих слів «вибачте», «будь ласка», «перепрошую», «дякую» тощо)

Виготовлення  афіші та квитків.

Ейдетичні вправи "Входження в образ" (театральне крісло, квиток тощо) 

Проблемна ситуація: Петрик не хоче знімати верхній одяг у театрі.