1
Мета: Формувати в дітей поняття про театр як культурну споруду, ознайомити з історію виникнення театра.
Рекомендована діяльність:
Ігрові вправи на розвиток імітаційних рухів тварин «Вчимося бути акторами» (котик, вовчик, лиса, ведмідь).
Виготовлення маски для дидактичної гри (котик, вовчик, лиса, ведмідь).
Конструкторська діяльність: будівництво споруди театру з конструкторських матеріалів за вибором дітей
2
Мета: Ознайомити дітей з легендою про одну з богинь мистецтв - Музу театру - Мельпомену, символами театру - театральними масками.
Рекомендована діяльність:
Ігрові вправи на ейдетику: запропонувати дівчаткам перетворитися на муз мистецтва (співають пісню, заводять хоровод тощо); хлопчикам - перетворитися на глядачів і виявляти глядацьку реакцію (гучні оплески, аплодування стоячи, крики «Браво», дарування квітів).
Виготовлення театральних масок на вибір дітей (обведення трафарету, вирізування, оздоблення )
3
Мета: Ознайомити дітей з історією виникнення та розвитку українського театру.
Рекомендована діяльність:
Колективне виготовлення та оздоблення тіньового театру
Виготовлення силуетів героїв казок, їх фарбування, обігрування.
Експериментально-пошукова діяльність "Гра світла і тіні" (дослідження зміни тіні від джерела світла)
4
Мета: Ознайомити дітей з найбільш відомими театрами України та їх особливостями.
Рекомендована діяльність:
Будівництво споруди театру з конструкторських матеріалів
Малювання казкового театру
Складання розповіді про казковий театр
5
Мета: Ознайомити дітей з поняттями "театральна афіша", "каса", "квиток", професіями касира, білітера, гардеробника, приміщеннями театру (гардероб, фойе, буфет).
Рекомендована діяльність:
Ігрові вправи-діалоги в касі, гардеробі, буфеті (вправляння у використанні ввічливих слів «вибачте», «будь ласка», «перепрошую», «дякую» тощо)
Виготовлення афіші та квитків.
Ейдетичні вправи "Входження в образ" (театральне крісло, квиток тощо)
Проблемна ситуація: Петрик не хоче знімати верхній одяг у театрі.