1

Мета: Ознайомити дітей зі специфікою театрального мистецтва, формувати в них емоційно-ціннісне ставлення до театру. Вчити дітей входити в уявну ситуацію, об’єктивно оцінювати власні та чужі вчинки. Формувати у дітей узагальнене ставлення до дружби, товаришування. Виховувати дружність, наполегливість, доброзичливість, милосердя; прагнення допомагати тим, хто цього потребує.

Запитання для обговорення: Що відчував Зайчик коли Лисичка вигнала його з власної хатки?  Які вчинки героїв у казці добрі, а які злі?

Рекомендована діяльність: Малювання півника долонькою.  Викладання з олівців, рахівних паличок, ґудзиків, природного матеріалу будиночків для Зайчика та Лисички.



2

Мета: Вчити вмінню аналізувати вчинки героїв казки та робити висновки, наслідувати добрі вчинки та знаходити вихід із складних ситуацій. Сприяти розумінню значущості дружби та взаємодопомоги. Виховувати обережність, відповідальність, чуйність; інтерес до театралізованої діяльності.

Питання для обговорення: Чому так трапилося, що Півника викрали? Які вчинки Котика свідчать про його чуйність та доброту?

Рекомендована діяльність: Творче перетворення сюжетної лінії казки. Рухлива гра «Хто покликав?» (упізнавати, розрізняти та називати на ім'я того, хто покликав дитину). Спільна діяльність дітей та дорослих щодо створення правил безпечної поведінки «Сам удома». 



3

Мета: Продовжувати вчити дітей аналізувати зміст твору, робити висновки. Формувати вміння діяти злагоджено. Прищеплювати навички працьовитості. Виховувати у дітей моральні якості: доброту, турботу, увагу, чуйність, взаємодопомогу, повагу один до одного.

Питання для обговорення:   Як ви вважаєте, що допомогло героям витягнути ріпку? Чи справді Мишка така сильна?

Рекомендована діяльність:  Виготовлення книжки-саморобки з героями казки. Вигадування інших імен усім героям казки (розвивати уяву, фантазію, творчі здібності). Проведення дослідження, спостереження  «Зрости трав’янчик». Тлумачення прислів’я «Де дружніші, там і сильніші».



4

Мета: Формувати у дошкільників уявлення про українську родину, привчати піклуватися про членів своєї сім’ї. Збагачувати словниковий запас дітей. Виховувати працелюбність, товариськість, чуйність, доброзичливість, повагу до людей похилого віку.

Питання для обговорення: Який настрій був у дідуся та бабусі на початку казки та в кінці?  Чому він змінився? Як віддячила Качечка старим за те, що вони взяли її додому? Чи корисно для птахів та диких тварин коли люди приносять їх додому?

Рекомендована діяльність: Малювання пір’ям на вологому папері під музичний супровід. Дихальна вправа «Здування пір’їнки з долоні». Виготовлення запрошень на лялькову виставу вдома.



5

Мета:  Сприяти розумінню дітей морального змісту казки, вмінню оцінювати свої та чужі вчинки, формуванню позитивного ставлення до дружби. Розвивати мислення, уяву, емоційну чуйність, пам'ять. Виховувати дружні стосунки, почуття товариськості та справедливості.

Питання для обговорення:  Як дід зрозумів, що Коза обманює? Як Коза може виправити свій вчинок? Чия роль у казці була найцікавішою для вас? Чому?

Рекомендована діяльність: Дидактична гра «Стоп-кадр» (замість відео на екрані – картинка без звука, треба озвучити головних героїв казки). Конструювання «Хатинка для Кози-дерези з цеглинок Lego».  Виготовлення оберега «Лялька-коза» з ниток, шпагату та проволоки.