1
Мета: Ознайомити дітей з концертною залою, поняттям "концерт", значенням цього слова і його змістом; розвивати інтерес до музичного мистецтва; формувати емоційно-ціннісне ставлення до музики, заохочувати до спільної музичної діяльності.
Рекомендована діяльність:
Активне слухання музичного твору
Виготовлення саморобних свищиків, шумових та ударних інструментів.
Оркестрування твору (ударні, шумові та духові дитячі музичні інструменти).
2
Мета: Формувати у дітей культуру прослуховування музичних творів та розповіді, що супроводжує його; розвивати інтерес до фортепіанної музики та музичного мистецтва; заохочувати до спільної музичної діяльності.
Рекомендована діяльність:
Пантоміма «Піаністи».
Гра на дитячих музичних інструментах (піаніно, органчики, електронні піаніно) – озвучення знайомих мелодій.
Творча гра «Фортепіанний концерт».
3
Мета: Ознайомити дітей з поняттями "виконавець", "соліст", "співак", "інструменталіст", та "танцюрист"; розвивати інтерес до виконавської діяльності та музичного мистецтва; заохочувати до індивідуальної музичної діяльності.
Рекомендована діяльність:
Музично-рухлива гра-пантоміма «На чому я граю».
Індивідуальна гра на дитячих музичних інструментах, сольне виконання знайомих пісень.
Творча гра «Концерт».
Мета: Ознайомити дітей з поняттям «ансамбль», відмінністю інструментальних ансамблів за кількістю учасників та складом виконавців-інструменталістів; розвивати допитливість, інтерес до інструментальної музики; формувати емоційно-ціннісне ставлення до музики, заохочувати до спільної музичної діяльності.
Рекомендована діяльність:
Музично-рухлива гра-пантоміма «Веселі музиканти».
Малювання музичних інструментів.
Творча гра «Ансамбль кухонних інструментів»