1

Мета: Ознайомити дітей з концертною залою, поняттям "концерт", значенням цього слова і його змістом; розвивати інтерес до музичного мистецтва; формувати емоційно-ціннісне ставлення до музики, заохочувати до спільної музичної діяльності.

Рекомендована діяльність:

Активне слухання музичного твору

Виготовлення саморобних свищиків, шумових та ударних інструментів.

Оркестрування твору (ударні, шумові та духові дитячі музичні інструменти).

 



2

Мета:  Формувати у дітей культуру прослуховування музичних творів та розповіді, що супроводжує його; розвивати інтерес до фортепіанної музики та музичного мистецтва; заохочувати до спільної музичної діяльності.

Рекомендована діяльність:

Пантоміма «Піаністи».

Гра на дитячих музичних інструментах (піаніно, органчики, електронні піаніно) – озвучення знайомих мелодій. 

Творча гра «Фортепіанний концерт».



3

Мета: Ознайомити дітей з поняттями "виконавець", "соліст", "співак", "інструменталіст", та "танцюрист"; розвивати інтерес до виконавської діяльності та музичного мистецтва; заохочувати до індивідуальної музичної діяльності. 

Рекомендована діяльність: 

Музично-рухлива гра-пантоміма «На чому я граю». 

Індивідуальна гра на дитячих музичних інструментах, сольне виконання знайомих пісень. 

Творча гра «Концерт».



Мета: Ознайомити дітей з поняттям «ансамбль», відмінністю інструментальних ансамблів за кількістю учасників та складом виконавців-інструменталістів; розвивати допитливість, інтерес до інструментальної музики; формувати емоційно-ціннісне ставлення до музики, заохочувати до спільної музичної діяльності. 

Рекомендована діяльність:  

Музично-рухлива гра-пантоміма «Веселі музиканти». 

Малювання музичних інструментів. 

Творча гра «Ансамбль кухонних інструментів»