1
Мета: Розвивати основи музичної культури – дослуховувати музичний твір до кінця, здатність слухати музику уважно, стежити за розвитком музичного образу, розрізняти сольну партію фортепіано та звучання цілого оркестру; сприяти зняттю емоційного напруження; сприяти прояву позитивних емоцій у дітей.
Рекомендована діяльність:
Міогімнастичний етюд (треба пояснити) «Сон у місячну ніч».
Спонтанний танець «Місяць і зірочки».
Інтуїтивне малювання на тонованому папері «Тиха ніч»
2
Мета: Розвивати вміння свідомо сприймати настрій музичного твору, його форму та інші засоби виразності; розвивати слухову уяву, асоціативне мислення, здібності до образних та вільних імпровізацій, вміння передавати музичний образ в русі.
Рекомендована діяльність:
Логоритмічна вправа «Підводний світ».
Пластична імпровізація «На балу у Нептуна».
Малювання, аплікація «Чари морського світу».
3
Мета: Формувати вміння розрізняти жанрову приналежність музичного твору, визначати засоби музичної виразності; розвивати бажання виконувати завдання творчого спрямування; виховувати у дітей емоційне сприймання творів музичного мистецтва.
Рекомендована діяльність:
Ритмічна імпровізація «Марш левів, левиць та левенят».
Рухлива гра «Лев і антилопа».
Малювання «Далека Африка».
4
Мета: Збагачувати музичний досвід дітей; розвивати вміння дітей дослуховувати музичний твір до кінця, стежити за розвитком музичного образу, відзначати засоби музичної виразності (темп, регістр, характер, динаміку); розвивати уяву, образне сприйняття музичного твору; виховувати інтерес та емоційне ставлення до слухання музичних творів.
Рекомендована діяльність:
Гра-імітація «Гість із лісу».
Музична гра «Діти і ведмідь», сл. і муз. В. Верховинця.
Рухлива гра «Ведмідь і бджоли».
5
Мета: Збагачувати музичний досвід дітей, зацікавлюючи інструментальними творами; знайомити дітей зі зразками народної творчості у професійній обробці; розвивати музичну пам’ять, вміння порівнювати два фортепіанні твори; виховувати інтерес до національної спадщини у музичній культурі.
Рекомендована діяльність:
Гра-пантоміма «Піаністи».
Дидактична гра «Впізнай мелодію».
Конструкторська діяльність – лего «Елементи українського орнаменту».