1

Мета:  Розвивати основи музичної культури – дослуховувати музичний твір до кінця, здатність слухати музику уважно, стежити за розвитком музичного образу, розрізняти сольну партію фортепіано та звучання цілого оркестру; сприяти зняттю емоційного напруження; сприяти прояву позитивних емоцій у дітей.

Рекомендована діяльність:

Міогімнастичний етюд (треба пояснити) «Сон у місячну ніч».

Спонтанний танець «Місяць і зірочки».

Інтуїтивне малювання на тонованому папері «Тиха ніч»



2

Мета:   Розвивати вміння свідомо сприймати настрій музичного твору, його форму та інші засоби виразності;  розвивати слухову уяву, асоціативне мислення, здібності до образних та вільних імпровізацій, вміння передавати музичний образ в русі. 

Рекомендована діяльність:

Логоритмічна вправа «Підводний світ».

Пластична імпровізація «На балу у Нептуна».

Малювання, аплікація «Чари морського світу».



3

Мета: Формувати вміння розрізняти жанрову приналежність музичного твору, визначати засоби музичної виразності; розвивати бажання виконувати завдання творчого спрямування; виховувати у дітей емоційне сприймання творів музичного мистецтва.

Рекомендована діяльність:

Ритмічна імпровізація «Марш левів, левиць та левенят».

Рухлива гра «Лев і антилопа».

Малювання «Далека Африка».

 



4

Мета: Збагачувати музичний досвід дітей; розвивати вміння дітей дослуховувати музичний твір до кінця, стежити за розвитком  музичного образу, відзначати засоби музичної виразності (темп, регістр, характер, динаміку); розвивати уяву, образне сприйняття музичного твору; виховувати інтерес та емоційне ставлення до слухання музичних творів.

Рекомендована діяльність:

Гра-імітація «Гість із лісу».

Музична гра «Діти і ведмідь», сл. і муз. В. Верховинця.

Рухлива гра «Ведмідь і бджоли».



5

Мета: Збагачувати музичний досвід дітей, зацікавлюючи інструментальними творами; знайомити дітей зі зразками народної творчості у професійній обробці; розвивати музичну пам’ять, вміння порівнювати два фортепіанні твори; виховувати інтерес до національної спадщини у музичній культурі. 

Рекомендована діяльність:

Гра-пантоміма «Піаністи».

Дидактична гра «Впізнай мелодію».

Конструкторська діяльність – лего «Елементи українського орнаменту».