1

2



1

Мета: Ознайомити дітей з духовими музичними інструментами, формувати уміння розпізнавати і називати музичні інструменти. Викликати бажання займатися музикуванням, розвивати ритмічний та тембральний слух.  Сприяти пробудженню інтересу до різних видів музичної діяльності,  збагачувати словниковий запас дітей.

Рекомендована діяльність:

Дидактична гра  "Музичні інструменти"

Пазли "Збери зображення"

Відгадування загадок про музичні інструменти

Малювання  на відповідній паперовій формі "Розфарбуй музичний інструмент"



2

Мета:  Ознайомити дітей з скрипкою, формувати здатність упізнавати і називати музичний інструмент;  викликати бажання займатися музикуванням, розвивати ритмічний та тембральний слух;  розширити уявлення  про будову та способи гри на музичних інструментах;  пробуджувати інтерес до музичної діяльності; збагачувати словниковий запас дітей.

Рекомендована діяльність:

Пластична імпровізація «На балу у королеви».

Малювання, аплікація «Королева оркестру»



3

Мета:  Ознайомити дітей з трембітою, формувати здатність упізнавати і називати музичний інструмент;  викликати бажання займатися музикуванням, розвивати ритмічний та тембральний слух;  розширити уявлення  про будову та способи гри на різних музичних інструментах;  пробуджувати інтерес до музичної діяльності; збагачувати словниковий запас дітей.

Рекомендована діяльність:

Аплікація та ліплення «Трембіта -  гордість Карпат»

Малювання «Чарівні Карпати»



4

Мета:  ознайомити дітей з цимбалами, формувати здатність упізнавати і називати музичний інструмент;  викликати бажання займатися музикуванням, розвивати ритмічний та тембральний слух;  розширити уявлення  про будову та способи гри на різних музичних інструментах; пробуджувати інтерес до музичної діяльності; збагачувати словниковий запас дітей.

Рекомендована діяльність:

Вправа «Проплескування ритму».

Пантомімічна вправа «Диригент та  оркестр».



5

Мета:  Ознайомити дітей з органом, формувати уміння впізнавати і називати музичний інструмент; викликати бажання займатися музикуванням, розвивати ритмічний та тембральний слух; залучати дітей до музикування, розвивати стійку увагу; сприяти пробудженню інтересу до музичної діяльності; збагачувати словниковий запас дітей.

Рекомендована діяльність:

Гра-пантоміма «Органіст»

Конструкторська діяльність із Лего «Побудуємо орган». 



6

Мета:  Розширювати уявлення дітей про музичні інструменти, формувати уміння розпізнавати, впізнавати і називати музичні інструменти; викликати бажання займатися музикуванням, сприяти пробудженню інтересу до музичної діяльності.

Рекомендована діяльність:

Гра-пантоміма «Музикант»

Малювання «Музичний інструмент»

Обговорення "Мій улюблений музичний інструмент"

Дидактична гра "Музичні інструменти"